Thursday, January 18, 2007

Pengenalan

Salam Hormat.

Saya merupakan salah seorang pelajar dari matahari terbit ingin bersama-sama berkongsi pengalaman dengan saudara/saudari semua untuk memberi pengetahuan dan idea-idea yang menarik di sana.

Dikesempatan ini, saya ingin mewujudkan servis menaip di mana saudara/saudari yang tidak mempunyai masa untuk menaip atau membuat kertas kerja.

Disini saudara/saudari boleh mengemukakan apa sahaja maklumat yang dikehendaki, kerana disini saya ada menyediakan servis untuk menaip dalam bentuk MS word.

Peluang ini juga terbuka kepada para pelajar yang ingin menyiapkan tesis atau kertas kerja yang diberikan. Disini saya juga membuat servis untuk para pelajar mengumpul bahan-bahan untuk tesis atau kertas kerja. Saya akan menyiapkan segala tugasan mengikut bilangan mukasurat.

Untuk para kerja yang tidak mempunyai masa untuk menaip. Kami juga membuka peluang ini untuk dikongsi bersama. Saudara/saudari boleh menghantar semua bahan-bahan maklumat yang perlu kami taip. Di WordCenter, segala urusan akan dilakukan mengikut masa yang di janjikan.

Saudara/saudari dapat menjimatkan masa dan tenaga, tanpa perlu bersusah payah mencari dan menaip segala urusan kerja atau pembelajaran kerana kami menyediakan semua pakej-pakej tersebut.